dimecres, 30 de juliol del 2008

UNA MIRADA...UNA FOTO...







Com en els altres carrers, aquí al Torrent s'han esmerçat a tope. Es llarg i es necessita omplir molt per donar un aspecte de plenitud. Ho podeu veure que ho han aconseguit. Detalls preciosos que demostren el gust de tots en la consecusió d'objectius. Ornaments i penjerolles que alegren al vent que bufi, fins en un moment una gotallada va fer acte de presència per netejar ,si no ho estava prou i fer còrrer als que recoreiam els engalanaments. Naturalment que ens alegrem amb ells del èxit i els felicitem per la feina feta. A tots un fort aplaudiment en reconeixement de la feina feta. Bona nit. Anton.
----------------------------------------

23.- Una mirada pot endur-se’n a la clepsa infinitat d’altres mirades. Una càmera de fotos pot a demés plasmar-les en un tros de paper per delectar-nos. La humana l’estaciona en el record per quan convingui. L’altra ja ho sabem per fer el record en un llibre i recorre a ell i la seva perfecció
en el moment adequat.

24.- En front tenim la platja, el mar. Som rics d’aigua... salada. I som cecs i estem secs. Interessos creats fan que els polítics es tornin com bèsties boges barallant-se per les solucions que no paguen ells, i els ciutadans no poden protestar pagant ells que les solucions arribin ?

25.- L’home a la seva muller. Fina, donam diners per tota la setmana.—No en tinc, que no en vares portar prou i els necessito per la casa. Passa-t’ho com puguis.- Però ella en té per el seu finançament pagant jo. I si ja em quedés el que em pertoca... ? – No ho provis, soc jo l’ama dels diners i en faig el que jo vull... Comprens?