diumenge, 21 de setembre del 2008

QUAN LA DONA BAIXA DEL LLIT...

Tot és bo... Super bo. No hi ha engany. Si surt del encanteri i salta,

els gossos no vindran a llepar, vindran... Les baralles entre ells seran ferotges
i destruiran la fantasia

que ara ens aguarda, que espera que compartim el moment màgic.

No deixem que es perdi l'instant... Gaudim i fem gaudir.
A5.- Quan una dona baixa del llit costa molt que hi torni a pujar.
---------

Per el que he escoltat son els menys ignorants , segons els votants,
clar, així doncs, els més savis.
Un sembla que es vol obrir el cap, amb un tret, NO !!!, clarividència, naturalment.
L'altre, potser li diu, ja t'ho faràs, jo aquí ja hi estic bé, amb el meu somriure.
No saben si vaig cap aquí o cap allà. Els despisto. I em segueixen els ignorants.
Però la Loteria espera que el de prop seu se li acabi el somriure, aleshores.
AL ATAQUE....!!!!!!!
A6.- A qui es jutja com a ignorant, té possibilitats de premi de saviesa. Sap que és ignorant.
--------------
A7.- Encara que siguis pobre has de pagar. No reclamis ni preguis. Ni hi ha perdó, ni ten faran cas.

A8- La abulímia o anorèxia ja existia en temps pretèrits imposada per l’escassetat de tiberi per posar-te a la boca. No es podia elegir els menjars per olor, presentació, gust . La abulímia en una fase segurament experimental era imposada per necessitat. Era el plat del dia.
--------------------

1 comentari:

Carles Casanovas ha dit...

l'ELLA Fitgerald m'encanta el meu amic en Louis em deixa sens respiració i El Sommer Timme, és l'única cosa que em faltava...apa noi per ser les Escurrialles, Déu n'hi do !!
Que no ens faltin les ganes de ser joves !