dissabte, 28 de febrer del 2009

114 .-- L'AIGUA RESTA AQUIETADA.


Haikú del dia

55.- Toll. Entollada
L’aigua resta aquietada
I flueix mansa.
................

E S C O R R I A L L E S

B 7.- Per molts que en sàpigues d’enganys fets o soferts, sempre has de tenir compte i l’alè a l’aire i a punt de solfa. En qualsevol moment et pot venir, Digues: SI – Et contesten : NO . És el que l’altre volia. Que et confessesis al revés...Una miqueta subtil i breu . SI... NO...

B 8.- Moltes vegades la dona demostra POSSESSIÓ. En canvi l’home es passa a la PROJECCIÓ. El que ni l’un ni l’altre poden aconsellar-se és DISTRACCIÓ.

2 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

Quin escrit més bonic! I la foto del pensament també!

rebaixes ha dit...

M'ha agradat que conectesis amb mi. Jo també soc de Reus hi vaaig nèixer al carrer Llobera. Altra cosa que m'ha caigut simpàtica és que em relacionis com Saviesa Catalana... Si tu ho veus així ho hauré d'acceptar... Tot aquests curtets son escrits en moments en que com una guspira et surten i el tenir boli i paper son importants, ja que si so es perden. A Carro de Deixalles els vaig recollint una vegada publicats per que no es perdin o be no costin tant de trobar si a un li interessa.Ja saps... Aquí em tens. Per que no em poses el Seguidors? a mi em seria més facil venir a casa teva. Gràcies.Anton.