diumenge, 19 d’abril del 2009

134 -- PREMI DARDOS .els que ESCORRIALLES ha triatcom continuadors.




L'-assumpta- del bloc desde on neixen tots els somnis ha concedit a ESCORRIALLES


el Premi Dardos, un premi que entendré ( segons ens diu l'-assumpta- ) com a constància i "saber fer " de la persona que hi ha al darrera de cadascun d'aquests blocs, on cada nou post és com trobar-se amb un petit tresor de coneixements, d'empenta, i d'entusiasme...
............................
L'Anton de REBAIXES que és qui mena eix bloc , no hi entra ni hi surt. Rebre quan és una cosa noble i delicada no es pot fer més que acceptar i agraïr de cor l'otorgament. Jo sols passo el relleu si és acceptat.
-----------------
Com que he entés que jo he de fer seguir el premi per els camins que em sembli més propici, he pensat en els blocs seguent, després de mirar alguns dels que tracto més i ja se'ls ha invitat a collir-lo. Això fa que em trobi aixalat, i, indecís que és un, encara agreuja el cas.
Jo voldria que el collisin per als seus blocs els espais següent
MARTA .- TODOREH.
Aquí el tenen esperant la seva visita.
..............

6 comentaris:

Cèlia ha dit...

Moltes gràcies Antón, com sempre, els premis els guardo al bloc de Felicitacions agraïdes. Un petó!

Patrícia Montañés ha dit...

Moltíssimes gràcies!! jaja m'ha fet molta il·lusió Anton! Moltes gràcies...

Gaia ha dit...

Carai!Gràcies Antón! Tinc una dubte amb aquests premis: Des de on venen? Qui els concedeix? Jo també el puc donar a qui vulgui? Des de el blog "miaartist77.blogspot" també se m'ha concedit aquest premi. S'enten que he de recollir 2 premis o és el mateix?
Com no he tingut mai cap no sé ben bé com va això dels premis
Un altre cop gràcies

rebaixes ha dit...

GAIA.- per orientat-te aviat. Retrocedeix. -- des de on neixen els somnis-- que jo l'he rebut, allí et dirà d'on prové, i segueix
... No sé si no vols posar els logotips, jo faria constar de qui els he rebut. Personalment fa il·lusió, però és semblant a les Memme que en quedes tip. Jo en vaig rebre quatre i havia de buscar set blocs, fer-los 'hi saber, i explicar set experiencies,... una lata.
Fes el que vulguis, acceptar-lo o no, jo ho he fet per el que diu el premi, m'agrada el teu bloc i per mi es mereix una dedicatoria.
Res més. Bon dia de sant Jordi. Anton.

Marta ha dit...

GRACIES ANTON. FELICITATS!!!!!
Que s'ha de fer?
Ara estic fora Barcelona; pero dema torno.

Gaia ha dit...

Gràcies per la informació
I tant que recolliré el meu premi. És un honor per tot això que em dius
Bona diada de St. Jordi també!