divendres, 15 de maig del 2009

BARQUETES AL MAR


Haikú del dia

71 .- Barquetes al mar

barquegeu vostre destí.

Senderons d'aigua.

..................

E S C O R R I A L L E S

B63.- Per què la muller es queixava sempre del seu marit per que en ves d’acariciar-la, l’esgarrapava? No sabia ella, que es guanyava els pistrincs que mantenia la família a un lloc que l’anomenen el RACC, i es clar, se li encomanà això de tan racc, racc, racc.?

B64.- Les Maries m’agraden, però amb les Magdalenes tens l’oportunitat de poder-les despullar

5 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

La b-64, molt bona també. Li passaré a un amic que se que li encantarà!

rebaixes ha dit...

T'haig de possar a Rebaixes, per que em passes de llarg quan edites
jo quasi sempre estic per allà.Una abraçada Anton

aristide ha dit...

davvero delle bellissime foto

aristide ha dit...

ciao commento il video sopra: sempre, sempre questa musica da i brividi e le lacrime agli occhi.... ma il video e' davvero qualcosa di speciale.dobbiamo solo imparare dalla natura.un grande saluto dall' italia

rebaixes ha dit...

He deixat en el teu bloc la meva referència.Anton.