diumenge, 14 de novembre del 2010

1.- EL RAI, EL TEQUEL SOCORRISTA., proposta Silvia de Contes divers

Col•laboracions al blog de la Silvia Maestro en les dades indicades. faig el recull aquí per tenir-los més a prop.- El blog dels Contes “divers”.
Son una sèrie que vag escriure fins que per problemes conegut vaig tenir que apartar-ho. Qui sap si altra vegada hi torni. temps me'n falta com a tots i em de deixar el caminar pel còrrer.
Si que escrivia amb gust per poder-los donar als meu nets. Anton.

Per si hi voleu col·laborar crec que cada setmana presenta al seu blog la proposta. Animeu-vos.
http://contesdivers.blogspot.com/
email .- smaestro A xtec.cat




1.- EL RAI, EL TEQUEL socorrista.— 30 – 8 – 09


Escrit per Anton Fortuño en homenatge al gosset que va viure amb ell durant bastants anys.


.....................................


- No pateixis – digué el Rai a la Marta, una nena de quatre anys que plorava per que tots els amiguets se’n hi burlaven per no saber nedar.- Jo te’n ensenyaré.


Arribaren a la piscina. Als pares com que treballaven molt, quasi no els veia la Marta. Sort en tenia dels avis i Rai .Ja veieu, els dos es parlaven.


-Cull la meva cua, abans que els avis ens vegin.. – Xof, ja hi som. Ara, deixat una ma, amb l’altra fes-la anar avall i amunt, també els peuets, jo t’aguanto i a demés porto el flotador.....I no tinguis por. Ara prova de deixar-te l’altra ma i avança amb les dos. Veus? Ja nedes, Ara cull-te aquí al flotador i descansa, torna a deixar-lo i anirem nedant fins l’altra vora.


Quan tots veieren com Marta i Rai nedaven es rendiren i aclamaren


- Marta !!! Rai !!! Marta....!!! Rai... !!! ....M a r t a ....!!!!!!!!!


---------------Enviat i editat en CONTES DIVERS .- 31 – 8 – 09