divendres, 4 de març del 2011

20 .- TANT BONIC QUE ERA... entrat a contes divers

20 .- TANT BONIC QUE ERA Escrit d’Antoni Fortuño Sas .17 – 1 - 10
Quan han sortit d’escola el Pau ha cridat a la seva teta.
- M’has d’ajudar...
- Ajudar ? A lligar-te les sabates...?
- No... que m’has d’ajudar...
- T’ajudo sempre ..
La conversa ha seguit fins arribar a casa. Han tocat el timbre.... I escales amunt ha tornat a la bretxa ..
- Es que no sé com dir-t’ho.... Vull castigar al iaio...
- Castigar al iaio...? Que t’ha fet ... No t’ha deixat els pinzells?.
- No,... Que m’ha destrossat el dibuix que vaig fer d’ell... Al mateix paper m’ha pintat quan era petit que una vegada... I no podia fer-ho en un paper net, ell que en té tants....? Diu que varem riure molt
Ens va caure el plat pel damunt....fins al pelutxo. I la iaia ens va renyar...
Vés... com el faig el dibuix que tenia penjat a la nevera...? Tant bonic que era.
...................................
http://rebaixes.blogspot.com/
i altres blogs d’Antoni Fortuño Sas