dilluns, 8 de setembre del 2008

BODA ROBERT I YOLANDA -- uns amics per a tots

El nuvi, en Robert i la seva mara Rosa Mari i el seguici precedit de les menudes.
La nùvia, la Yolanda acompanyada per el seu pare i tot l'acompanyament.
------------------------
Els dos camí de l'encontre,
els dos buscant la seva felicitat.
Serveixi el brindis
per que es compleixi vostre desig
i de tots els que us estimem.
Encara que aquest poema fa temps va ser escrit,
s'actualitza amb eix acte vostre de celebració de l'enllaç matrimonial
Poema epitalàmic que vol dir-vos el lliures que sou tot sent casats.
F E L I C I T A T S ! ! !
---------------------------

JA SOM LLIURES / SOM CASATS.
Escrit d’Antoni Fortuño Sas – Any 2000

Ja som lliures / som casats.
Qui és que pot descriure / tanta llibertat ?
Avui al escriure / ens hem afirmat
en nostre somriure / de felicitat.
Som persones lliures / units o distants,
penyora és viure / junts o separats.
---------------
ELL.- Tu seràs l’espiga. / Jo seré el teu blat.
Tu, la tova molla. / Jo el dur crostam.
Tu en seràs les ales. / Jo l’airet suau.
Tu, l’aigua que brolla. / Jo, la font rajant.
Tu, oreneta bruna. / Jo, niu al teulat.
Tu, pètal de rosa. / Jo, plugim, plujam.
Tu, la meva vida / esperit i carn.
I així serem lliures / una eternitat.

ELLA.- Tu seràs cadena. / Jo, el tendre abraç.
Tu, or per la joia. / Jo, anell treballat.
Tu seràs la rella. / Jo, terra de camp.
Tu seràs agulla. / Jo, el teu brodat.
Tu seràs la casa. / Jo, calenta llar.
Tu, el foc i brasa. / Jo, el tronc cremant
Tu, sol que fecunda./ Jo, lluna somniant.
Tu, la meva vida / esperit i carn.
I així serem lliures / dins nostra unitat.

És il·lusió complerta, / el somni realitzat.
Avui som dos cossos / feliços volant,
volant per la terra / agafats de mans
que ara uneixen / nostres llibertats.
La il·lusió ens apropa / tenint-la al cap.
Avui som joiosos / amb la il·lusió davant
La il·lusió camina / el peu apoiant...
...felicitat arriba / NO MARXARÀ MAI.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt bonic el poema!L'hi faré llegir al meu xicot, que no acaba de decidir-se mai!!! Una abraçada ben forta! La història que em vas comentar l'altre dia. Ben trista, sí, però certa, ben certa...Malka

rebaixes ha dit...

avui es un dia molt trist per nostra família un fill va ser occit.Gràcies per tot el que fas.Anton.